BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 4 September 2011

raye!!!=O

this is my family.tema kitorang berterabur cket taon nih....hhu...:( x de geng
..however raye taon nih best kot.duit raye cket jer.~ceh x malu 

ni plak family mak jang aku...oren sume..ank die ade tige sepatutnyer.tapi sorang nih disebabkn duit  lesap  terus lepas sembahyang raye.....
yg nih plak gamba my pa n ma....-papa=nk x??sedap nih!
ha!jumpe lagi kite yer!hurm nih aku nk citer.korunk raye kat ner taon nih?amacam?ade ong x?ceh...ni lah gamba yg aku smpat 'curi' dari laptop bapak aku...hehehe..taon nih tema terabur kot.tapi sume ade hitam la..raye aku taon nih ok ar jugak..mcm biasa!mase hari first raye tuh biasa la pergi 'kutip' duit raye..sampai lenguh kaki berjalan..my mom plak sebuk umh kwn die x gi lg lah apelah...haisy..pastu second day aku gi jln2..pergi membelah-belah..haha..pastu three..tuje lah raye kan?kot ade yg aku tertinggal komen jer...

0 comments: