BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 23 September 2011

open school XD

hye dear visitors!!its a beautifull day right??hurm nih dayana nk citer..harienie jeps wat open school tau!best giler!saat yg paling best in year 6.aku dtg lewat ckit..mase aku dtg tuh aku tgk sume da siap..pastu sir suro aku tulis sume menu yg ade.aku pon wat la senarai..da tulis2 sume barulah aku perasan makanan sume sedap2...aku bawak spaggeti..akish bw laksa,mimi bw sandwich,apip bw rendang,azizi bw wedges-paling laku..,lukhman bw nugget &alip bw macaroni(lolli)..pastu mase balik kitorang snap gambar..yg kat bawah tue yelah tue..ok x???cun x?hensem x??

                                                                            
                                                                                 
dari kiri atas apip,alip,danish,lukhman,azizi,adik lukhman.-x tau name ape
dari kiri bawah aliah,akish,aisyah,faqihah,aku-palingover,mimi-paling sweet.....ni lh pengalaman aku yg paling sweet...x leh aku lupekan..

0 comments: